„Маркетинг. Манга за успех“ на Такаши Ясуда

Locus Publishing представя най-новото си заглавие – „Маркетинг Манга за успех“ от Такаши Ясуда
Забавен и приятен начин да усвоите основните принципи на маркетинга!
Всички важни концепции, които трябва да знаете, включително:
* 4-те Р на маркетинга;
* потребителската пътека;
* анализ на силните и слабите страни на конкурентите и още.
Искате да увеличите продажбите си? Да подобрите удовлетвореността на клиентите си? Или се стремите да придобиете основни знания по маркетинг, за да се отличите в университета или да подобрите професионалните си възможности?
Независимо каква е причината да посегнете към тази книга, Маркетинг: Манга за успех разяснява основните понятия с помощта на практически примери и ситуации.
Ще научите какво е брандинг, вирусен маркетинг, реклама и промоции, значението на взаимоотношенията с клиентите и др. Същевременно ще видите как тези концепции се прилагат на практика.
Запознайте се с Маримо – млада жена, която иска да помогне на родителите си да запазят бизнеса си със специално приготвени сладкиши. Тя не може да направи чудеса, но иска да им помогне да открият нови възможности. И точно в този момент тя се запознава с двама загадъчни герои, които стъпка по стъпка я учат как да възроди семейния бизнес чрез маркетинг.
Вижте защо поредицата Манга за успех – достъпна на български език за първи път – е толкова популярна в Япония, Корея и не само.
За автора
Такаши Ясуда е маркетинг специалист, научен изследовател, съветник по мърчандайзинг. Работи в областта на консултантските услуги и развитието на нови бизнес проекти за различни клиенти. Автор е на Hajimete Manabu Marketing no Hon (Първата книга за маркетинга) и редица други.
Cineboom.bg